چارک | این موضوع در اسکالر | کاوش این موضوع | میانگین سال انتشار مقالات | تعداد رخداد | موضوع |
---|---|---|---|---|---|
Q1 | 1398.0 | 4 | بین المللی سازی | ||
Q1 | 1398.0 | 5 | دانشگاه فرهنگیان | ||
Q1 | 1397.0 | 4 | تاب آوری تحصیلی | ||
Q1 | 1397.0 | 4 | دانشگاه آزاد | ||
Q1 | 1397.0 | 5 | سرمایه روان شناختی | ||
Q1 | 1396.75 | 4 | هویت تحصیلی | ||
Q1 | 1396.56 | 9 | اهمال کاری تحصیلی | ||
Q1 | 1396.5 | 4 | حمایت اجتماعی | ||
Q1 | 1396.5 | 4 | کیفیت خواب | ||
Q1 | 1396.38 | 13 | سرزندگی تحصیلی | ||
Q1 | 1396.26 | 19 | دانش آموزان | ||
Q1 | 1396.2 | 5 | تعلل ورزی تحصیلی | ||
Q1 | 1396.14 | 7 | اهواز | ||
Q1 | 1396.07 | 14 | فرسودگی تحصیلی | ||
Q1 | 1396.0 | 9 | اشتیاق تحصیلی | ||
Q1 | 1396.0 | 4 | جو آموزشی | ||
Q1 | 1395.83 | 6 | کارآفرینی | ||
Q1 | 1395.7 | 10 | درگیری تحصیلی | ||
Q1 | 1395.67 | 6 | ذهن آگاهی | ||
Q1 | 1395.6 | 5 | سرمایه روانشناختی | ||
Q1 | 1395.6 | 5 | فرهنگ سازمانی | ||
Q1 | 1395.56 | 16 | خودکارآمدی تحصیلی | ||
Q1 | 1395.5 | 6 | سروکوال | ||
Q1 | 1395.5 | 6 | یادگیری خود راهبر | ||
Q1 | 1395.4 | 5 | خوش بینی | ||
Q1 | 1395.29 | 7 | اعتیاد به اینترنت | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | بهره وری | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | شبکههای اجتماعی | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | عناصر برنامه درسی | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | فرسودگی | ||
Q1 | 1395.25 | 4 | منتورینگ | ||
Q1 | 1395.17 | 6 | جهت گیری هدف | ||
Q1 | 1395.14 | 7 | عضو هیات علمی | ||
Q1 | 1395.0 | 7 | تاب آوری | ||
Q1 | 1395.0 | 8 | دانشکده | ||
Q1 | 1395.0 | 9 | فراشناخت | ||
Q1 | 1394.86 | 7 | خودتنظیمی | ||
Q1 | 1394.8 | 5 | کمال گرایی | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | آموزش علوم پزشکی | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | اشتیاق | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | تعلل ورزی | ||
Q1 | 1394.75 | 4 | سازنده گرایی | ||
Q1 | 1394.71 | 7 | راهبردهای یادگیری | ||
Q1 | 1394.67 | 6 | تحلیل محتوای کیفی | ||
Q1 | 1394.6 | 10 | آموزش از دور | ||
Q1 | 1394.6 | 5 | تلفن همراه | ||
Q1 | 1394.55 | 11 | اضطراب امتحان | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | انگیزش درونی | ||
Q1 | 1394.5 | 6 | انگیزه پیشرفت | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | زبان انگلیسی | ||
Q1 | 1394.5 | 4 | سلامت معنوی | ||
Q1 | 1394.45 | 11 | اهداف پیشرفت | ||
Q1 | 1394.4 | 5 | سازگاری تحصیلی | ||
Q1 | 1394.38 | 13 | افسردگی | ||
Q1 | 1394.36 | 11 | اخلاق حرفهای | ||
Q1 | 1394.29 | 7 | اتاق عمل | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | دانش نظری | ||
Q1 | 1394.25 | 4 | دستاوردهای تحصیلی | ||
Q1 | 1394.24 | 21 | مدیریت دانش | ||
Q1 | 1394.2 | 5 | زنجان | ||
Q1 | 1394.18 | 11 | دیدگاه دانشجویان | ||
Q1 | 1394.17 | 6 | باورهای انگیزشی | ||
Q1 | 1394.14 | 7 | دانشگاه علوم پزشکی زنجان | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | آزمون پیش کارورزی | ||
Q1 | 1394.0 | 6 | ارزشیابی تکوینی | ||
Q1 | 1394.0 | 6 | داروسازی | ||
Q1 | 1394.0 | 7 | دانشجوی مامایی | ||
Q1 | 1394.0 | 6 | رشد اخلاقی | ||
Q1 | 1394.0 | 5 | سرقت علمی | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | عملکرد آموزشی | ||
Q1 | 1394.0 | 4 | معنویت | ||
Q1 | 1394.0 | 6 | ویژگیهای فردی | ||
Q1 | 1393.95 | 44 | عملکرد تحصیلی | ||
Q1 | 1393.91 | 11 | هوش معنوی | ||
Q1 | 1393.84 | 64 | دانشگاه | ||
Q1 | 1393.84 | 32 | دانشگاه علوم پزشکی | ||
Q1 | 1393.8 | 5 | گروههای آموزشی | ||
Q1 | 1393.76 | 42 | خودکارآمدی | ||
Q1 | 1393.75 | 4 | تسهیم دانش | ||
Q1 | 1393.75 | 4 | روابط بین فردی | ||
Q1 | 1393.75 | 4 | یادگیری مبتنی بر تیم | ||
Q1 | 1393.73 | 11 | پرسشنامه | ||
Q1 | 1393.67 | 6 | فناوری اطلاعات سلامت | ||
Q1 | 1393.67 | 6 | کارایی | ||
Q1 | 1393.67 | 6 | گرایش به تفکر انتقادی | ||
Q1 | 1393.64 | 11 | توانمندسازی | ||
Q1 | 1393.62 | 8 | دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز | ||
Q1 | 1393.59 | 27 | خلاقیت | ||
Q1 | 1393.57 | 7 | آموزش ترکیبی | ||
Q1 | 1393.56 | 9 | یادگیری فعال | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | استاد مشاور | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | تعلق پذیری | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | علوم سلامت | ||
Q2 | 1393.5 | 4 | ماما | ||
Q2 | 1393.38 | 13 | انگیزش | ||
Q2 | 1393.33 | 9 | حل مساله | ||
Q2 | 1393.33 | 6 | سواد اطلاعاتی | ||
Q2 | 1393.33 | 6 | یزد | ||
Q2 | 1393.29 | 17 | اضطراب | ||
Q2 | 1393.29 | 7 | شادکامی | ||
Q2 | 1393.25 | 8 | آموزش مامایی | ||
Q2 | 1393.25 | 4 | مدیریت آموزشی | ||
Q2 | 1393.2 | 15 | انگیزش تحصیلی | ||
Q2 | 1393.2 | 5 | دانشجوی دندانپزشکی | ||
Q2 | 1393.2 | 5 | سبک زندگی | ||
Q2 | 1393.2 | 5 | سودمندی | ||
Q2 | 1393.2 | 5 | یادگیری سیار | ||
Q2 | 1393.1 | 10 | ارزیابی عملکرد | ||
Q2 | 1393.08 | 36 | علوم پزشکی | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | اساتید بالینی | ||
Q2 | 1393.0 | 5 | تکنولوژی آموزشی | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | خودپنداره | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | دانشجویان کارشناسی | ||
Q2 | 1393.0 | 6 | شایستگی بالینی | ||
Q2 | 1393.0 | 4 | طراحی برنامه درسی | ||
Q2 | 1393.0 | 10 | پزشک عمومی | ||
Q2 | 1393.0 | 5 | یادگیری الکترونیک | ||
Q2 | 1392.96 | 25 | ایران | ||
Q2 | 1392.89 | 19 | یادگیری الکترونیکی | ||
Q2 | 1392.88 | 8 | گزارش صبحگاهی | ||
Q2 | 1392.86 | 230 | دانشجویان | ||
Q2 | 1392.8 | 5 | سرمایه اجتماعی | ||
Q2 | 1392.8 | 25 | هوش هیجانی | ||
Q2 | 1392.77 | 56 | برنامه درسی | ||
Q2 | 1392.75 | 8 | شایستگی | ||
Q2 | 1392.75 | 4 | یادگیری سازمانی | ||
Q2 | 1392.71 | 7 | آموزش تلفیقی | ||
Q2 | 1392.71 | 7 | فناوری اطلاعات | ||
Q2 | 1392.64 | 22 | سلامت روان | ||
Q2 | 1392.64 | 11 | نرم افزار | ||
Q2 | 1392.62 | 87 | پیشرفت تحصیلی | ||
Q2 | 1392.6 | 5 | حرفه ایگری | ||
Q2 | 1392.58 | 12 | موانع | ||
Q2 | 1392.53 | 17 | دانشجویان پرستاری و مامایی | ||
Q2 | 1392.52 | 44 | دانشجویان علوم پزشکی | ||
Q2 | 1392.52 | 23 | رضایتمندی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | آزمون تشریحی | ||
Q2 | 1392.5 | 8 | برنامه درسی پنهان | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | بیمارستان آموزشی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | تاکسونومی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | تکنیک دلفی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | دانشجویان تحصیلات تکمیلی | ||
Q2 | 1392.5 | 4 | مطالعه مروری | ||
Q2 | 1392.46 | 39 | دندانپزشکی | ||
Q2 | 1392.45 | 11 | استاندارد | ||
Q2 | 1392.4 | 5 | انتظارات | ||
Q2 | 1392.4 | 5 | جو سازمانی | ||
Q2 | 1392.4 | 5 | مراقبت مبتنی بر شواهد | ||
Q2 | 1392.4 | 5 | پرستاری مبتنی بر شواهد | ||
Q2 | 1392.38 | 13 | بازخورد | ||
Q2 | 1392.36 | 22 | پرستاران | ||
Q2 | 1392.33 | 15 | خدمات آموزشی | ||
Q2 | 1392.33 | 15 | سلامت عمومی | ||
Q2 | 1392.33 | 12 | مشاوره | ||
Q2 | 1392.31 | 13 | آزمون | ||
Q2 | 1392.3 | 10 | ارتباط | ||
Q2 | 1392.29 | 7 | منابع اطلاعاتی | ||
Q2 | 1392.28 | 18 | پایایی | ||
Q2 | 1392.26 | 31 | مطالعه کیفی | ||
Q2 | 1392.25 | 8 | آموزش دانشگاهی | ||
Q2 | 1392.25 | 4 | دانشجویان داروسازی | ||
Q2 | 1392.25 | 20 | دانشجویان دندانپزشکی | ||
Q2 | 1392.23 | 26 | آموزش مجازی | ||
Q2 | 1392.23 | 13 | اخلاق | ||
Q2 | 1392.22 | 27 | تحلیل محتوا | ||
Q2 | 1392.22 | 9 | یادگیری مشارکتی | ||
Q2 | 1392.2 | 5 | استاد خوب | ||
Q2 | 1392.2 | 5 | دانشگاه علوم پزشکی مشهد | ||
Q2 | 1392.18 | 17 | یادگیری خودراهبر | ||
Q2 | 1392.17 | 6 | سازمان یادگیرنده | ||
Q2 | 1392.15 | 13 | آموزش بین حرفهای | ||
Q2 | 1392.12 | 8 | آموزش سنتی | ||
Q2 | 1392.08 | 13 | استرس | ||
Q2 | 1392.07 | 15 | انتخاب رشته | ||
Q2 | 1392.05 | 20 | روایی | ||
Q2 | 1392.0 | 4 | آسیب شناسی | ||
Q2 | 1392.0 | 4 | ارتباط موثر | ||
Q2 | 1392.0 | 5 | بیماران دیابتی | ||
Q2 | 1392.0 | 8 | تفکر خلاق | ||
Q2 | 1392.0 | 5 | دانشکده بهداشت | ||
Q2 | 1392.0 | 17 | رضایت مندی | ||
Q2 | 1392.0 | 4 | کرمان | ||
Q2 | 1391.97 | 38 | پزشکی | ||
Q2 | 1391.88 | 8 | طرح درس | ||
Q2 | 1391.83 | 6 | برنامه درسی پرستاری | ||
Q2 | 1391.83 | 6 | مدیران | ||
Q2 | 1391.8 | 5 | آموزش سرپایی | ||
Q2 | 1391.8 | 5 | یادگیری مبتنی بر وب | ||
Q2 | 1391.79 | 28 | انگیزه | ||
Q2 | 1391.75 | 4 | خودراهبری در یادگیری | ||
Q2 | 1391.75 | 4 | روند تحصیلی | ||
Q2 | 1391.75 | 8 | نقشه مفهومی | ||
Q2 | 1391.67 | 6 | منبع کنترل | ||
Q2 | 1391.64 | 11 | کارکنان | ||
Q2 | 1391.62 | 8 | سنجش | ||
Q2 | 1391.6 | 5 | ایمنی بیمار | ||
Q2 | 1391.6 | 5 | تحلیل عاملی تاییدی | ||
Q2 | 1391.6 | 15 | رشته تحصیلی | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | آموزش دیابت | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | بیوشیمی | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | تحقیقات کیفی | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | تحلیل عاملی | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | دانش پژوهی | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | رضایت از تحصیل | ||
Q2 | 1391.5 | 6 | فیزیولوژی | ||
Q2 | 1391.5 | 6 | چالش | ||
Q2 | 1391.5 | 4 | کتابچه | ||
Q2 | 1391.47 | 17 | پژوهش کیفی | ||
Q2 | 1391.43 | 21 | سبک یادگیری | ||
Q2 | 1391.4 | 10 | ارزیابی درونی | ||
Q2 | 1391.4 | 5 | انگیزش شغلی | ||
Q2 | 1391.4 | 5 | جنسیت | ||
Q2 | 1391.38 | 8 | اعتماد به نفس | ||
Q2 | 1391.36 | 42 | ارزیابی | ||
Q2 | 1391.36 | 11 | طراحی آموزشی | ||
Q2 | 1391.33 | 6 | آموزشی | ||
Q2 | 1391.32 | 19 | برنامه آموزشی | ||
Q2 | 1391.3 | 20 | اثربخشی | ||
Q2 | 1391.29 | 7 | استاد راهنما | ||
Q2 | 1391.29 | 7 | اعتبارسنجی | ||
Q2 | 1391.27 | 11 | ادغام | ||
Q2 | 1391.27 | 11 | مهارت بالینی | ||
Q2 | 1391.25 | 4 | سوالات چندگزینهای | ||
Q2 | 1391.25 | 8 | مدارک پزشکی | ||
Q2 | 1391.25 | 4 | مدل | ||
Q2 | 1391.24 | 46 | نیازسنجی | ||
Q2 | 1391.22 | 9 | الگو | ||
Q2 | 1391.2 | 5 | اصول و فنون پرستاری | ||
Q2 | 1391.2 | 5 | جهانی شدن | ||
Q2 | 1391.2 | 5 | روش آموزشی | ||
Q2 | 1391.2 | 5 | مشکلات آموزشی | ||
Q2 | 1391.2 | 5 | پیش کارورزی | ||
Q2 | 1391.17 | 6 | فیزیوپاتولوژی | ||
Q2 | 1391.16 | 82 | اعضای هیات علمی | ||
Q2 | 1391.11 | 18 | موفقیت تحصیلی | ||
Q2 | 1391.07 | 30 | تدریس | ||
Q2 | 1391.05 | 19 | عزت نفس | ||
Q2 | 1391.04 | 27 | تحقیق کیفی | ||
Q2 | 1391.0 | 6 | آمادگی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | ارزشیابی برنامه درسی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | ارزیابی بالینی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | استاد توانمند | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | استانداردسازی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | توانمندسازی استاد | ||
Q2 | 1391.0 | 5 | تولید علم | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | خطاهای دارویی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | دختران نوجوان | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | زایمان طبیعی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | زنان | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | ماندگاری | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | محیط | ||
Q2 | 1391.0 | 14 | پایان نامه | ||
Q2 | 1391.0 | 8 | کیفیت آموزشی | ||
Q2 | 1391.0 | 5 | یادگیری بالینی | ||
Q2 | 1391.0 | 4 | یادگیری مبتنی بر مساله | ||
Q2 | 1390.96 | 26 | اساتید | ||
Q2 | 1390.9 | 10 | بالینی | ||
Q2 | 1390.86 | 7 | اخلاق پزشکی | ||
Q2 | 1390.86 | 7 | گروه کوچک | ||
Q2 | 1390.83 | 12 | آینده شغلی | ||
Q2 | 1390.82 | 11 | مهارتهای مطالعه | ||
Q2 | 1390.8 | 5 | استدلال بالینی | ||
Q2 | 1390.79 | 29 | آموزش الکترونیکی | ||
Q2 | 1390.77 | 13 | کیفیت زندگی | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | الگوی DREEM | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | امنیت شغلی | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | بیماران | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | دکتری پرستاری | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | همبستگی | ||
Q2 | 1390.75 | 4 | کیفیت آموزش | ||
Q2 | 1390.74 | 19 | صلاحیت بالینی | ||
Q2 | 1390.73 | 41 | کیفیت | ||
Q2 | 1390.71 | 14 | تحصیلات تکمیلی | ||
Q2 | 1390.67 | 6 | سلامت | ||
Q2 | 1390.67 | 15 | محیط آموزشی | ||
Q2 | 1390.67 | 9 | پزشک خانواده | ||
Q2 | 1390.66 | 32 | آموزش عالی | ||
Q2 | 1390.62 | 8 | سبکهای یادگیری | ||
Q2 | 1390.57 | 7 | اولویت بندی | ||
Q2 | 1390.57 | 7 | شبیه سازی | ||
Q2 | 1390.56 | 9 | آموزش دندانپزشکی | ||
Q2 | 1390.53 | 34 | دانش | ||
Q2 | 1390.53 | 76 | دانشجوی پرستاری | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | احیای قلبی ریوی | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | ارزیابی برنامه درسی | ||
Q2 | 1390.5 | 121 | دانشجویان پزشکی | ||
Q2 | 1390.5 | 14 | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | دانشگاه علوم پزشکی کرمان | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | دستیاران تخصصی | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | محیط آموزش بالینی | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | مراقبت تسکینی | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | مرور متون | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | پزشکان شاغل | ||
Q2 | 1390.5 | 4 | یادگیری شناختی | ||
Q2 | 1390.47 | 159 | آموزش پزشکی | ||
Q2 | 1390.43 | 276 | آموزش | ||
Q2 | 1390.4 | 151 | یادگیری | ||
Q2 | 1390.37 | 19 | علوم پایه | ||
Q2 | 1390.33 | 6 | اعضای هیات علمی | ||
Q2 | 1390.33 | 9 | پزشکی مبتنی بر شواهد | ||
Q2 | 1390.33 | 6 | گرایش | ||
Q2 | 1390.25 | 191 | دانشجو | ||
Q2 | 1390.25 | 4 | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه | ||
Q2 | 1390.25 | 4 | روشهای آموزشی | ||
Q2 | 1390.23 | 22 | آموزش الکترونیک | ||
Q2 | 1390.21 | 14 | برنامه ریزی درسی | ||
Q2 | 1390.2 | 5 | تحصیل | ||
Q2 | 1390.2 | 5 | دانشجوی دندان پزشکی | ||
Q2 | 1390.17 | 12 | استعداد درخشان | ||
Q2 | 1390.17 | 6 | روش آموزش | ||
Q2 | 1390.17 | 6 | پاورپوینت | ||
Q2 | 1390.15 | 151 | دانشجویان پرستاری | ||
Q2 | 1390.1 | 10 | بازاندیشی | ||
Q2 | 1390.06 | 17 | آموزش از راه دور | ||
Q2 | 1390.06 | 17 | رضایت | ||
Q2 | 1390.04 | 105 | نگرش | ||
Q2 | 1390.0 | 4 | آموزش بهداشت | ||
Q2 | 1390.0 | 17 | آموزش ضمن خدمت | ||
Q2 | 1390.0 | 4 | اقدام پژوهی | ||
Q2 | 1390.0 | 4 | بافت شناسی | ||
Q2 | 1390.0 | 7 | برنامه ریزی آموزشی | ||
Q2 | 1390.0 | 11 | بیمارستان | ||
Q2 | 1390.0 | 15 | تدریس اثربخش | ||
Q2 | 1390.0 | 4 | خبر بد | ||
Q2 | 1390.0 | 45 | روش تدریس | ||
Q2 | 1390.0 | 4 | شکاف کیفیت | ||
Q2 | 1390.0 | 4 | عملکرد پژوهشی | ||
Q2 | 1390.0 | 4 | متودولوژی (روش شناسی) | ||
Q2 | 1390.0 | 8 | محیط یادگیری | ||
Q2 | 1390.0 | 6 | مهارت های ارتباطی | ||
Q2 | 1390.0 | 4 | پذیرش | ||
Q2 | 1390.0 | 23 | پژوهش | ||
Q2 | 1389.92 | 13 | بحث گروهی | ||
Q2 | 1389.91 | 11 | ایفای نقش | ||
Q2 | 1389.89 | 9 | تفکر | ||
Q2 | 1389.89 | 9 | مهارتهای تفکر انتقادی | ||
Q2 | 1389.8 | 5 | تکنولوژی | ||
Q2 | 1389.8 | 5 | سبک رهبری | ||
Q2 | 1389.78 | 9 | دانشکده پزشکی | ||
Q2 | 1389.75 | 4 | کار تیمی | ||
Q2 | 1389.71 | 21 | خودارزیابی | ||
Q2 | 1389.71 | 7 | ساختار | ||
Q2 | 1389.7 | 10 | وضعیت آموزشی | ||
Q2 | 1389.7 | 10 | وضعیت تحصیلی | ||
Q2 | 1389.69 | 98 | ارزشیابی | ||
Q2 | 1389.68 | 25 | نیازهای آموزشی | ||
Q2 | 1389.67 | 6 | آموزش گروهی | ||
Q2 | 1389.67 | 6 | آگاهی فراشناختی | ||
Q2 | 1389.67 | 6 | دوره بالینی | ||
Q2 | 1389.66 | 44 | عملکرد | ||
Q2 | 1389.64 | 25 | استاد | ||
Q2 | 1389.6 | 159 | آموزش بالینی | ||
Q2 | 1389.6 | 5 | آموزش درمانگاهی | ||
Q2 | 1389.6 | 5 | ادامه تحصیل | ||
Q2 | 1389.6 | 5 | عوامل درونی | ||
Q2 | 1389.59 | 22 | هیات علمی | ||
Q2 | 1389.57 | 7 | زایمان | ||
Q2 | 1389.57 | 7 | محیط بالین | ||
Q2 | 1389.56 | 9 | آموزش مبتنی بر وب | ||
Q2 | 1389.55 | 11 | کارآموزی در عرصه | ||
Q2 | 1389.52 | 23 | ارزشیابی بالینی | ||
Q2 | 1389.5 | 10 | آناتومی | ||
Q2 | 1389.5 | 4 | ارزیابی فناوری | ||
Q2 | 1389.5 | 4 | برنامه خودمراقبتی | ||
Q2 | 1389.5 | 4 | دوران بارداری | ||
Q2 | 1389.5 | 4 | رویکرد | ||
Q2 | 1389.5 | 4 | زنان یائسه | ||
Q2 | 1389.5 | 4 | سازگاری | ||
Q2 | 1389.5 | 4 | سبک تدریس | ||
Q2 | 1389.5 | 4 | سزارین | ||
Q2 | 1389.5 | 6 | فناوری اطلاعات و ارتباطات | ||
Q2 | 1389.5 | 4 | مدیریت خدمات بهداشتی درمانی | ||
Q2 | 1389.5 | 4 | نظام سلامت | ||
Q2 | 1389.5 | 8 | پدیدارشناسی | ||
Q2 | 1389.5 | 4 | کارورزی | ||
Q2 | 1389.48 | 21 | کارشناسی ارشد | ||
Q2 | 1389.42 | 31 | مهارتهای بالینی | ||
Q2 | 1389.4 | 5 | کارشناسی | ||
Q2 | 1389.33 | 6 | شاخص | ||
Q2 | 1389.29 | 14 | رضایت شغلی | ||
Q2 | 1389.29 | 56 | سخنرانی | ||
Q2 | 1389.29 | 7 | پزشکی عمومی | ||
Q2 | 1389.25 | 4 | مشکلات | ||
Q2 | 1389.23 | 44 | آموزش مداوم | ||
Q2 | 1389.21 | 52 | مامایی | ||
Q2 | 1389.17 | 6 | اهداف | ||
Q2 | 1389.17 | 70 | تفکر انتقادی | ||
Q2 | 1389.17 | 6 | مراقبت پرستاری | ||
Q2 | 1389.15 | 131 | پرستاری | ||
Q2 | 1389.14 | 51 | دانشجوی پزشکی | ||
Q2 | 1389.12 | 16 | کارآموزی | ||
Q2 | 1389.09 | 11 | دستیار | ||
Q2 | 1389.07 | 14 | عوامل موثر | ||
Q2 | 1389.06 | 16 | تغذیه | ||
Q3 | 1389.0 | 4 | اصفهان | ||
Q3 | 1389.0 | 4 | المپیاد علمی | ||
Q3 | 1389.0 | 4 | بخش اورژانس | ||
Q3 | 1389.0 | 4 | راهبردهای فراشناختی | ||
Q3 | 1389.0 | 10 | رضایت بیمار | ||
Q3 | 1389.0 | 5 | عوامل تنش زا | ||
Q3 | 1389.0 | 4 | محیط یادگیری بالینی | ||
Q3 | 1388.92 | 12 | کارگاه | ||
Q3 | 1388.86 | 7 | خودارزشیابی | ||
Q3 | 1388.86 | 7 | مشارکت | ||
Q3 | 1388.83 | 6 | منابع | ||
Q3 | 1388.82 | 11 | بهداشت محیط | ||
Q3 | 1388.82 | 22 | بیمار | ||
Q3 | 1388.81 | 26 | پزشکان عمومی | ||
Q3 | 1388.8 | 10 | آموزش به بیمار | ||
Q3 | 1388.8 | 5 | تصمیم گیری بالینی | ||
Q3 | 1388.71 | 7 | حداقلهای یادگیری | ||
Q3 | 1388.67 | 6 | آموزش بالینی اثربخش | ||
Q3 | 1388.64 | 14 | اینترنت | ||
Q3 | 1388.63 | 70 | آگاهی | ||
Q3 | 1388.6 | 5 | مربیان بالینی | ||
Q3 | 1388.58 | 19 | ارزشیابی برنامه | ||
Q3 | 1388.57 | 7 | دانشکده پرستاری | ||
Q3 | 1388.5 | 14 | افت تحصیلی | ||
Q3 | 1388.5 | 6 | امتحان جامع | ||
Q3 | 1388.5 | 4 | دندان پزشکی | ||
Q3 | 1388.5 | 4 | طبقه بندی بلوم | ||
Q3 | 1388.5 | 4 | عوامل بیرونی | ||
Q3 | 1388.5 | 4 | کنکور | ||
Q3 | 1388.5 | 4 | کیفیت تدریس | ||
Q3 | 1388.47 | 19 | دانشجویان مامایی | ||
Q3 | 1388.45 | 67 | آموزش پرستاری | ||
Q3 | 1388.41 | 22 | مهارتهای ارتباطی | ||
Q3 | 1388.4 | 5 | حقوق بیمار | ||
Q3 | 1388.4 | 5 | مهارت آموزی | ||
Q3 | 1388.36 | 14 | نظرات | ||
Q3 | 1388.32 | 19 | محیط بالینی | ||
Q3 | 1388.25 | 8 | رایانه | ||
Q3 | 1388.25 | 12 | نیازسنجی آموزشی | ||
Q3 | 1388.2 | 5 | اطلاعات | ||
Q3 | 1388.2 | 71 | دیدگاه | ||
Q3 | 1388.2 | 5 | مراقبتهای پرستاری | ||
Q3 | 1388.17 | 6 | اهداف آموزشی | ||
Q3 | 1388.17 | 6 | مربیان پرستاری | ||
Q3 | 1388.13 | 15 | توانمندی | ||
Q3 | 1388.1 | 10 | کارآموزان | ||
Q3 | 1388.0 | 4 | استانداردهای بین المللی | ||
Q3 | 1388.0 | 4 | برنامه آموزش | ||
Q3 | 1388.0 | 4 | خودآموزی | ||
Q3 | 1388.0 | 4 | دندانپزشک | ||
Q3 | 1388.0 | 4 | علایم حیاتی | ||
Q3 | 1388.0 | 4 | فراگیران | ||
Q3 | 1388.0 | 5 | مدیریت زمان | ||
Q3 | 1388.0 | 5 | معاینه فیزیکی | ||
Q3 | 1388.0 | 5 | پزشکی اجتماعی | ||
Q3 | 1388.0 | 5 | کنترل عفونت | ||
Q3 | 1387.86 | 7 | بهورز | ||
Q3 | 1387.8 | 5 | راند بالینی | ||
Q3 | 1387.8 | 5 | مهارتهای بالینی | ||
Q3 | 1387.75 | 8 | تجارب | ||
Q3 | 1387.75 | 4 | دانشگاهها | ||
Q3 | 1387.75 | 4 | شکاف | ||
Q3 | 1387.71 | 7 | پزشک | ||
Q3 | 1387.69 | 13 | آموزش مداوم پزشکی | ||
Q3 | 1387.67 | 6 | کارآموز | ||
Q3 | 1387.6 | 10 | روشهای تدریس | ||
Q3 | 1387.5 | 4 | سالمند | ||
Q3 | 1387.5 | 4 | مباحثه | ||
Q3 | 1387.48 | 31 | مهارت | ||
Q3 | 1387.46 | 13 | ارزشیابی آموزشی | ||
Q3 | 1387.42 | 12 | کارورزان پزشکی | ||
Q3 | 1387.33 | 12 | آموزش بیمار | ||
Q3 | 1387.27 | 15 | دانشگاههای علوم پزشکی | ||
Q3 | 1387.15 | 13 | ارزشیابی استاد | ||
Q3 | 1387.14 | 36 | پرستار | ||
Q3 | 1387.0 | 5 | آموزش بر پایه حل مساله | ||
Q3 | 1387.0 | 4 | ابزار ارزشیابی | ||
Q3 | 1387.0 | 4 | ارتقای کیفیت | ||
Q3 | 1387.0 | 4 | برنامههای آموزشی | ||
Q3 | 1387.0 | 4 | خودمراقبتی | ||
Q3 | 1387.0 | 24 | دانش آموختگان | ||
Q3 | 1387.0 | 4 | دندان پزشکی جامعه نگر | ||
Q3 | 1387.0 | 4 | دوره کارورزی | ||
Q3 | 1387.0 | 4 | دیابت | ||
Q3 | 1387.0 | 6 | راهبردهای مطالعه | ||
Q3 | 1387.0 | 5 | کارشناسی پرستاری | ||
Q3 | 1386.89 | 9 | دستیاران | ||
Q3 | 1386.86 | 7 | فرایند پرستاری | ||
Q3 | 1386.8 | 10 | نظارت بالینی | ||
Q3 | 1386.75 | 4 | فارغ التحصیلان | ||
Q3 | 1386.75 | 16 | کارورزان | ||
Q3 | 1386.5 | 4 | بارداری | ||
Q3 | 1386.4 | 5 | تحقیق | ||
Q3 | 1386.3 | 20 | کارورز | ||
Q3 | 1386.29 | 7 | تصمیم گیری | ||
Q3 | 1386.17 | 12 | اعتباربخشی | ||
Q3 | 1386.0 | 4 | تیم مراقبت | ||
Q3 | 1386.0 | 4 | محاسبات دارویی | ||
Q3 | 1386.0 | 4 | مصاحبه | ||
Q3 | 1386.0 | 7 | مهارتهای عملی | ||
Q3 | 1385.8 | 5 | دانشگاه علوم پزشکی تهران | ||
Q3 | 1385.65 | 17 | نیاز آموزشی | ||
Q3 | 1385.56 | 9 | اشتغال | ||
Q3 | 1385.5 | 4 | آزمایشگاه | ||
Q3 | 1385.5 | 8 | پزشکان | ||
Q3 | 1385.4 | 5 | ارزشیابی عملکرد | ||
Q3 | 1385.2 | 5 | تنظیم خانواده | ||
Q3 | 1385.0 | 4 | اورژانس | ||
Q3 | 1385.0 | 4 | بار بیماری | ||
Q3 | 1385.0 | 7 | بانکهای اطلاعاتی | ||
Q3 | 1385.0 | 4 | مشاوره تحصیلی | ||
Q3 | 1384.8 | 5 | رشته پزشکی | ||
Q4 | 1384.5 | 4 | برنامههای آموزش مداوم | ||
Q4 | 1384.5 | 4 | رتبه | ||
Q4 | 1384.5 | 4 | مربی پرستاری | ||
Q4 | 1384.5 | 4 | هپاتیت B | ||
Q4 | 1384.5 | 4 | کارآیی درونی | ||
Q4 | 1384.4 | 5 | برخورد زودرس | ||
Q4 | 1384.36 | 11 | مربی | ||
Q4 | 1384.2 | 5 | اثربخش | ||
Q4 | 1384.0 | 4 | بهداشت روان | ||
Q4 | 1384.0 | 4 | تجهیزات | ||
Q4 | 1384.0 | 6 | نظارت آموزشی | ||
Q4 | 1383.8 | 5 | مدرسان پرستاری | ||
Q4 | 1383.5 | 4 | خدمات بهداشتی – درمانی | ||
Q4 | 1383.5 | 4 | دندان پزشکان | ||
Q4 | 1383.5 | 4 | همیاری | ||
Q4 | 1383.5 | 4 | پرستاری و مامایی | ||
Q4 | 1383.0 | 6 | آموزش مبتنی بر حل مساله | ||
Q4 | 1383.0 | 4 | امکانات | ||
Q4 | 1382.5 | 4 | الگوهای نیازسنجی | ||
Q4 | 1382.33 | 6 | حرفه پرستاری | ||
Q4 | 1382.0 | 4 | اطلاع رسانی پزشکی | ||
Q4 | 1382.0 | 4 | شاخصهای تدریس | ||
Q4 | 1380.0 | 6 | علوم پایه پزشکی |
کاوش این مجله | تعداد مقاله | مجله |
---|---|---|
2251-6506 | توسعهی آموزش جندی شاپور | |
1608-9359 | مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی | |
2008-7284 | پژوهش در آموزش علوم پزشکی |