| چارک | این موضوع در اسکالر | کاوش این موضوع | میانگین سال انتشار مقالات | تعداد رخداد | موضوع | 
|---|---|---|---|---|---|
| Q1 | ![]()  | 
                                        1398.0 | 4 | بین المللی سازی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1398.0 | 5 | دانشگاه فرهنگیان | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1397.0 | 4 | تاب آوری تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1397.0 | 4 | دانشگاه آزاد | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1397.0 | 5 | سرمایه روان شناختی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.75 | 4 | هویت تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.56 | 9 | اهمال کاری تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.5 | 4 | حمایت اجتماعی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.5 | 4 | کیفیت خواب | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.38 | 13 | سرزندگی تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.26 | 19 | دانش آموزان | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.2 | 5 | تعلل ورزی تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.14 | 7 | اهواز | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.07 | 14 | فرسودگی تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.0 | 9 | اشتیاق تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.0 | 4 | جو آموزشی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.83 | 6 | کارآفرینی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.7 | 10 | درگیری تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.67 | 6 | ذهن آگاهی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.6 | 5 | سرمایه روانشناختی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.6 | 5 | فرهنگ سازمانی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.56 | 16 | خودکارآمدی تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.5 | 6 | سروکوال | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.5 | 6 | یادگیری خود راهبر | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.4 | 5 | خوش بینی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.29 | 7 | اعتیاد به اینترنت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.25 | 4 | بهره وری | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.25 | 4 | شبکههای اجتماعی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.25 | 4 | عناصر برنامه درسی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.25 | 4 | فرسودگی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.25 | 4 | منتورینگ | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.17 | 6 | جهت گیری هدف | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.14 | 7 | عضو هیات علمی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.0 | 7 | تاب آوری | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.0 | 8 | دانشکده | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.0 | 9 | فراشناخت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.86 | 7 | خودتنظیمی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.8 | 5 | کمال گرایی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.75 | 4 | آموزش علوم پزشکی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.75 | 4 | اشتیاق | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.75 | 4 | تعلل ورزی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.75 | 4 | سازنده گرایی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.71 | 7 | راهبردهای یادگیری | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.67 | 6 | تحلیل محتوای کیفی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.6 | 10 | آموزش از دور | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.6 | 5 | تلفن همراه | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.55 | 11 | اضطراب امتحان | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.5 | 4 | انگیزش درونی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.5 | 6 | انگیزه پیشرفت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.5 | 4 | زبان انگلیسی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.5 | 4 | سلامت معنوی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.45 | 11 | اهداف پیشرفت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.4 | 5 | سازگاری تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.38 | 13 | افسردگی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.36 | 11 | اخلاق حرفهای | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.29 | 7 | اتاق عمل | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.25 | 4 | دانش نظری | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.25 | 4 | دستاوردهای تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.24 | 21 | مدیریت دانش | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.2 | 5 | زنجان | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.18 | 11 | دیدگاه دانشجویان | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.17 | 6 | باورهای انگیزشی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.14 | 7 | دانشگاه علوم پزشکی زنجان | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 4 | آزمون پیش کارورزی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 6 | ارزشیابی تکوینی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 6 | داروسازی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 7 | دانشجوی مامایی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 6 | رشد اخلاقی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 5 | سرقت علمی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 4 | عملکرد آموزشی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 4 | معنویت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 6 | ویژگیهای فردی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.95 | 44 | عملکرد تحصیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.91 | 11 | هوش معنوی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.84 | 64 | دانشگاه | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.84 | 32 | دانشگاه علوم پزشکی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.8 | 5 | گروههای آموزشی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.76 | 42 | خودکارآمدی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.75 | 4 | تسهیم دانش | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.75 | 4 | روابط بین فردی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.75 | 4 | یادگیری مبتنی بر تیم | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.73 | 11 | پرسشنامه | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.67 | 6 | فناوری اطلاعات سلامت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.67 | 6 | کارایی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.67 | 6 | گرایش به تفکر انتقادی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.64 | 11 | توانمندسازی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.62 | 8 | دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.59 | 27 | خلاقیت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.57 | 7 | آموزش ترکیبی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.56 | 9 | یادگیری فعال | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.5 | 4 | استاد مشاور | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.5 | 4 | تعلق پذیری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.5 | 4 | علوم سلامت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.5 | 4 | ماما | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.38 | 13 | انگیزش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.33 | 9 | حل مساله | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.33 | 6 | سواد اطلاعاتی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.33 | 6 | یزد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.29 | 17 | اضطراب | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.29 | 7 | شادکامی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.25 | 8 | آموزش مامایی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.25 | 4 | مدیریت آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.2 | 15 | انگیزش تحصیلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.2 | 5 | دانشجوی دندانپزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.2 | 5 | سبک زندگی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.2 | 5 | سودمندی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.2 | 5 | یادگیری سیار | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.1 | 10 | ارزیابی عملکرد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.08 | 36 | علوم پزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 4 | اساتید بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 5 | تکنولوژی آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 4 | خودپنداره | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 4 | دانشجویان کارشناسی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 6 | شایستگی بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 4 | طراحی برنامه درسی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 10 | پزشک عمومی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 5 | یادگیری الکترونیک | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.96 | 25 | ایران | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.89 | 19 | یادگیری الکترونیکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.88 | 8 | گزارش صبحگاهی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.86 | 230 | دانشجویان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.8 | 5 | سرمایه اجتماعی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.8 | 25 | هوش هیجانی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.77 | 56 | برنامه درسی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.75 | 8 | شایستگی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.75 | 4 | یادگیری سازمانی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.71 | 7 | آموزش تلفیقی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.71 | 7 | فناوری اطلاعات | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.64 | 22 | سلامت روان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.64 | 11 | نرم افزار | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.62 | 87 | پیشرفت تحصیلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.6 | 5 | حرفه ایگری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.58 | 12 | موانع | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.53 | 17 | دانشجویان پرستاری و مامایی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.52 | 44 | دانشجویان علوم پزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.52 | 23 | رضایتمندی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.5 | 4 | آزمون تشریحی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.5 | 8 | برنامه درسی پنهان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.5 | 4 | بیمارستان آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.5 | 4 | تاکسونومی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.5 | 4 | تکنیک دلفی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.5 | 4 | دانشجویان تحصیلات تکمیلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.5 | 4 | مطالعه مروری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.46 | 39 | دندانپزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.45 | 11 | استاندارد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.4 | 5 | انتظارات | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.4 | 5 | جو سازمانی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.4 | 5 | مراقبت مبتنی بر شواهد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.4 | 5 | پرستاری مبتنی بر شواهد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.38 | 13 | بازخورد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.36 | 22 | پرستاران | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.33 | 15 | خدمات آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.33 | 15 | سلامت عمومی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.33 | 12 | مشاوره | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.31 | 13 | آزمون | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.3 | 10 | ارتباط | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.29 | 7 | منابع اطلاعاتی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.28 | 18 | پایایی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.26 | 31 | مطالعه کیفی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.25 | 8 | آموزش دانشگاهی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.25 | 4 | دانشجویان داروسازی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.25 | 20 | دانشجویان دندانپزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.23 | 26 | آموزش مجازی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.23 | 13 | اخلاق | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.22 | 27 | تحلیل محتوا | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.22 | 9 | یادگیری مشارکتی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.2 | 5 | استاد خوب | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.2 | 5 | دانشگاه علوم پزشکی مشهد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.18 | 17 | یادگیری خودراهبر | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.17 | 6 | سازمان یادگیرنده | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.15 | 13 | آموزش بین حرفهای | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.12 | 8 | آموزش سنتی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.08 | 13 | استرس | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.07 | 15 | انتخاب رشته | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.05 | 20 | روایی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 4 | آسیب شناسی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 4 | ارتباط موثر | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 5 | بیماران دیابتی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 8 | تفکر خلاق | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 5 | دانشکده بهداشت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 17 | رضایت مندی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 4 | کرمان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.97 | 38 | پزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.88 | 8 | طرح درس | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.83 | 6 | برنامه درسی پرستاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.83 | 6 | مدیران | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.8 | 5 | آموزش سرپایی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.8 | 5 | یادگیری مبتنی بر وب | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.79 | 28 | انگیزه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.75 | 4 | خودراهبری در یادگیری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.75 | 4 | روند تحصیلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.75 | 8 | نقشه مفهومی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.67 | 6 | منبع کنترل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.64 | 11 | کارکنان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.62 | 8 | سنجش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.6 | 5 | ایمنی بیمار | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.6 | 5 | تحلیل عاملی تاییدی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.6 | 15 | رشته تحصیلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | آموزش دیابت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | بیوشیمی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | تحقیقات کیفی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | تحلیل عاملی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | دانش پژوهی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | رضایت از تحصیل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 6 | فیزیولوژی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 6 | چالش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | کتابچه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.47 | 17 | پژوهش کیفی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.43 | 21 | سبک یادگیری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.4 | 10 | ارزیابی درونی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.4 | 5 | انگیزش شغلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.4 | 5 | جنسیت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.38 | 8 | اعتماد به نفس | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.36 | 42 | ارزیابی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.36 | 11 | طراحی آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.33 | 6 | آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.32 | 19 | برنامه آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.3 | 20 | اثربخشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.29 | 7 | استاد راهنما | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.29 | 7 | اعتبارسنجی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.27 | 11 | ادغام | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.27 | 11 | مهارت بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 4 | سوالات چندگزینهای | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 8 | مدارک پزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 4 | مدل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.24 | 46 | نیازسنجی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.22 | 9 | الگو | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.2 | 5 | اصول و فنون پرستاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.2 | 5 | جهانی شدن | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.2 | 5 | روش آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.2 | 5 | مشکلات آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.2 | 5 | پیش کارورزی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.17 | 6 | فیزیوپاتولوژی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.16 | 82 | اعضای هیات علمی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.11 | 18 | موفقیت تحصیلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.07 | 30 | تدریس | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.05 | 19 | عزت نفس | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.04 | 27 | تحقیق کیفی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 6 | آمادگی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | ارزشیابی برنامه درسی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | ارزیابی بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | استاد توانمند | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | استانداردسازی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | توانمندسازی استاد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 5 | تولید علم | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | خطاهای دارویی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | دختران نوجوان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | زایمان طبیعی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | زنان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | ماندگاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | محیط | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 14 | پایان نامه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 8 | کیفیت آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 5 | یادگیری بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | یادگیری مبتنی بر مساله | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.96 | 26 | اساتید | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.9 | 10 | بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.86 | 7 | اخلاق پزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.86 | 7 | گروه کوچک | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.83 | 12 | آینده شغلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.82 | 11 | مهارتهای مطالعه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.8 | 5 | استدلال بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.79 | 29 | آموزش الکترونیکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.77 | 13 | کیفیت زندگی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.75 | 4 | الگوی DREEM | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.75 | 4 | امنیت شغلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.75 | 4 | بیماران | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.75 | 4 | دکتری پرستاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.75 | 4 | همبستگی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.75 | 4 | کیفیت آموزش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.74 | 19 | صلاحیت بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.73 | 41 | کیفیت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.71 | 14 | تحصیلات تکمیلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.67 | 6 | سلامت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.67 | 15 | محیط آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.67 | 9 | پزشک خانواده | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.66 | 32 | آموزش عالی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.62 | 8 | سبکهای یادگیری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.57 | 7 | اولویت بندی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.57 | 7 | شبیه سازی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.56 | 9 | آموزش دندانپزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.53 | 34 | دانش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.53 | 76 | دانشجوی پرستاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 4 | احیای قلبی ریوی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 4 | ارزیابی برنامه درسی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 121 | دانشجویان پزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 14 | دانشگاه علوم پزشکی اصفهان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 4 | دانشگاه علوم پزشکی کرمان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 4 | دستیاران تخصصی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 4 | محیط آموزش بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 4 | مراقبت تسکینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 4 | مرور متون | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 4 | پزشکان شاغل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 4 | یادگیری شناختی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.47 | 159 | آموزش پزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.43 | 276 | آموزش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.4 | 151 | یادگیری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.37 | 19 | علوم پایه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.33 | 6 | اعضای هیات علمی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.33 | 9 | پزشکی مبتنی بر شواهد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.33 | 6 | گرایش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.25 | 191 | دانشجو | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.25 | 4 | دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.25 | 4 | روشهای آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.23 | 22 | آموزش الکترونیک | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.21 | 14 | برنامه ریزی درسی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.2 | 5 | تحصیل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.2 | 5 | دانشجوی دندان پزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.17 | 12 | استعداد درخشان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.17 | 6 | روش آموزش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.17 | 6 | پاورپوینت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.15 | 151 | دانشجویان پرستاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.1 | 10 | بازاندیشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.06 | 17 | آموزش از راه دور | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.06 | 17 | رضایت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.04 | 105 | نگرش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | آموزش بهداشت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 17 | آموزش ضمن خدمت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | اقدام پژوهی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | بافت شناسی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 7 | برنامه ریزی آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 11 | بیمارستان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 15 | تدریس اثربخش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | خبر بد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 45 | روش تدریس | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | شکاف کیفیت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | عملکرد پژوهشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | متودولوژی (روش شناسی) | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 8 | محیط یادگیری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 6 | مهارت های ارتباطی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | پذیرش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 23 | پژوهش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.92 | 13 | بحث گروهی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.91 | 11 | ایفای نقش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.89 | 9 | تفکر | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.89 | 9 | مهارتهای تفکر انتقادی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.8 | 5 | تکنولوژی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.8 | 5 | سبک رهبری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.78 | 9 | دانشکده پزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.75 | 4 | کار تیمی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.71 | 21 | خودارزیابی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.71 | 7 | ساختار | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.7 | 10 | وضعیت آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.7 | 10 | وضعیت تحصیلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.69 | 98 | ارزشیابی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.68 | 25 | نیازهای آموزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.67 | 6 | آموزش گروهی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.67 | 6 | آگاهی فراشناختی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.67 | 6 | دوره بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.66 | 44 | عملکرد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.64 | 25 | استاد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.6 | 159 | آموزش بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.6 | 5 | آموزش درمانگاهی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.6 | 5 | ادامه تحصیل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.6 | 5 | عوامل درونی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.59 | 22 | هیات علمی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.57 | 7 | زایمان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.57 | 7 | محیط بالین | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.56 | 9 | آموزش مبتنی بر وب | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.55 | 11 | کارآموزی در عرصه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.52 | 23 | ارزشیابی بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 10 | آناتومی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | ارزیابی فناوری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | برنامه خودمراقبتی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | دوران بارداری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | رویکرد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | زنان یائسه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | سازگاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | سبک تدریس | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | سزارین | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 6 | فناوری اطلاعات و ارتباطات | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | مدیریت خدمات بهداشتی درمانی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | نظام سلامت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 8 | پدیدارشناسی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | کارورزی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.48 | 21 | کارشناسی ارشد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.42 | 31 | مهارتهای بالینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.4 | 5 | کارشناسی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.33 | 6 | شاخص | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.29 | 14 | رضایت شغلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.29 | 56 | سخنرانی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.29 | 7 | پزشکی عمومی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.25 | 4 | مشکلات | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.23 | 44 | آموزش مداوم | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.21 | 52 | مامایی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.17 | 6 | اهداف | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.17 | 70 | تفکر انتقادی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.17 | 6 | مراقبت پرستاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.15 | 131 | پرستاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.14 | 51 | دانشجوی پزشکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.12 | 16 | کارآموزی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.09 | 11 | دستیار | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.07 | 14 | عوامل موثر | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.06 | 16 | تغذیه | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 4 | اصفهان | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 4 | المپیاد علمی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 4 | بخش اورژانس | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 4 | راهبردهای فراشناختی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 10 | رضایت بیمار | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 5 | عوامل تنش زا | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 4 | محیط یادگیری بالینی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.92 | 12 | کارگاه | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.86 | 7 | خودارزشیابی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.86 | 7 | مشارکت | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.83 | 6 | منابع | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.82 | 11 | بهداشت محیط | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.82 | 22 | بیمار | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.81 | 26 | پزشکان عمومی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.8 | 10 | آموزش به بیمار | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.8 | 5 | تصمیم گیری بالینی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.71 | 7 | حداقلهای یادگیری | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.67 | 6 | آموزش بالینی اثربخش | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.64 | 14 | اینترنت | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.63 | 70 | آگاهی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.6 | 5 | مربیان بالینی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.58 | 19 | ارزشیابی برنامه | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.57 | 7 | دانشکده پرستاری | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.5 | 14 | افت تحصیلی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.5 | 6 | امتحان جامع | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.5 | 4 | دندان پزشکی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.5 | 4 | طبقه بندی بلوم | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.5 | 4 | عوامل بیرونی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.5 | 4 | کنکور | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.5 | 4 | کیفیت تدریس | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.47 | 19 | دانشجویان مامایی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.45 | 67 | آموزش پرستاری | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.41 | 22 | مهارتهای ارتباطی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.4 | 5 | حقوق بیمار | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.4 | 5 | مهارت آموزی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.36 | 14 | نظرات | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.32 | 19 | محیط بالینی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.25 | 8 | رایانه | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.25 | 12 | نیازسنجی آموزشی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.2 | 5 | اطلاعات | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.2 | 71 | دیدگاه | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.2 | 5 | مراقبتهای پرستاری | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.17 | 6 | اهداف آموزشی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.17 | 6 | مربیان پرستاری | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.13 | 15 | توانمندی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.1 | 10 | کارآموزان | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 4 | استانداردهای بین المللی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 4 | برنامه آموزش | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 4 | خودآموزی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 4 | دندانپزشک | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 4 | علایم حیاتی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 4 | فراگیران | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 5 | مدیریت زمان | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 5 | معاینه فیزیکی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 5 | پزشکی اجتماعی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 5 | کنترل عفونت | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.86 | 7 | بهورز | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.8 | 5 | راند بالینی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.8 | 5 | مهارتهای بالینی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.75 | 8 | تجارب | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.75 | 4 | دانشگاهها | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.75 | 4 | شکاف | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.71 | 7 | پزشک | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.69 | 13 | آموزش مداوم پزشکی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.67 | 6 | کارآموز | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.6 | 10 | روشهای تدریس | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.5 | 4 | سالمند | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.5 | 4 | مباحثه | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.48 | 31 | مهارت | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.46 | 13 | ارزشیابی آموزشی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.42 | 12 | کارورزان پزشکی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.33 | 12 | آموزش بیمار | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.27 | 15 | دانشگاههای علوم پزشکی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.15 | 13 | ارزشیابی استاد | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.14 | 36 | پرستار | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 5 | آموزش بر پایه حل مساله | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 4 | ابزار ارزشیابی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 4 | ارتقای کیفیت | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 4 | برنامههای آموزشی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 4 | خودمراقبتی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 24 | دانش آموختگان | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 4 | دندان پزشکی جامعه نگر | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 4 | دوره کارورزی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 4 | دیابت | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 6 | راهبردهای مطالعه | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 5 | کارشناسی پرستاری | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.89 | 9 | دستیاران | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.86 | 7 | فرایند پرستاری | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.8 | 10 | نظارت بالینی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.75 | 4 | فارغ التحصیلان | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.75 | 16 | کارورزان | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.5 | 4 | بارداری | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.4 | 5 | تحقیق | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.3 | 20 | کارورز | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.29 | 7 | تصمیم گیری | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.17 | 12 | اعتباربخشی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.0 | 4 | تیم مراقبت | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.0 | 4 | محاسبات دارویی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.0 | 4 | مصاحبه | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.0 | 7 | مهارتهای عملی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.8 | 5 | دانشگاه علوم پزشکی تهران | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.65 | 17 | نیاز آموزشی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.56 | 9 | اشتغال | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.5 | 4 | آزمایشگاه | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.5 | 8 | پزشکان | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.4 | 5 | ارزشیابی عملکرد | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.2 | 5 | تنظیم خانواده | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.0 | 4 | اورژانس | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.0 | 4 | بار بیماری | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.0 | 7 | بانکهای اطلاعاتی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.0 | 4 | مشاوره تحصیلی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1384.8 | 5 | رشته پزشکی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.5 | 4 | برنامههای آموزش مداوم | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.5 | 4 | رتبه | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.5 | 4 | مربی پرستاری | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.5 | 4 | هپاتیت B | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.5 | 4 | کارآیی درونی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.4 | 5 | برخورد زودرس | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.36 | 11 | مربی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.2 | 5 | اثربخش | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.0 | 4 | بهداشت روان | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.0 | 4 | تجهیزات | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.0 | 6 | نظارت آموزشی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1383.8 | 5 | مدرسان پرستاری | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1383.5 | 4 | خدمات بهداشتی – درمانی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1383.5 | 4 | دندان پزشکان | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1383.5 | 4 | همیاری | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1383.5 | 4 | پرستاری و مامایی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1383.0 | 6 | آموزش مبتنی بر حل مساله | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1383.0 | 4 | امکانات | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1382.5 | 4 | الگوهای نیازسنجی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1382.33 | 6 | حرفه پرستاری | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1382.0 | 4 | اطلاع رسانی پزشکی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1382.0 | 4 | شاخصهای تدریس | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1380.0 | 6 | علوم پایه پزشکی | 
| کاوش این مجله | تعداد مقاله | مجله | 
|---|---|---|
![]()  | 2251-6506 | توسعهی آموزش جندی شاپور | 
![]()  | 1608-9359 | مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی | 
![]()  | 2008-7284 | پژوهش در آموزش علوم پزشکی | 




